معرفی همه ی روش های رایگان کسب درامد

هر انچه در مورد کسب در آمد می خو اهید بدانید

هر انچه در مورد کسب در آمد می خو اهید بدانید

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

انواع روشهای کسب درآمد در اینترنت

خوب روشهای کسب در امد در اینترنت زیاد هستش که من تو این بلاگ خودم تا جایی که یاد گرفتم سعی میکنم به شما دوستان یاد بدم خوب روشهای در امدزایی به روشهایی که پایین توضیح میدم به تفصیل...

  1. درآمد از طراحی وبسایت برنامه نویسی و طراحی گرافیکی و بنری که از بهترین روشهای درآمد زایی هستش اما نیاز به اموزشهای خاص خودش داره که تو حیطه این بلاگ نیست.
  2. در آمد از درست کردن سایت و درآمد حاصل از تبلیغات بنری و فروش اکانت وی ای پی مثه سایتهای دانلود که اینو هر کسی می تونه انجام بده اما هزینه نسبتن  زیادی و همچنین وقت زیادی باید بذارید
  3.  درآمد حاصل از ساخت فروشگاههای اینترنتی .
  4. .درامد حاصل از سایتهایی که در ازای انجام دادن یه سری کار که شامل مشاهده تبلیغ و بازدید خودکار و سرمایه گذاری و ... شامل کارهای زیادی میشه به کاربراش پول پرداخت می کنه که من می خوام تو این بلاگ به بررسی این موضوع به صورت تخصصی  و ساده و قابل فهم بپردازم و نیازی به اموزشهای حرفه ای نیست و هر کاربری که به اینترنت

    دسترسی داشته باشه می تونه از این روش کسب درامد کنه اما باید قدرت تحلیل و ریسک زیادی به همراه احتیاط داشته باشید. در کل من خودم درآمد از این بخش رو به چند دسته تقسیم کردم که خودم با اونا درآمد دارم .

    روشهای دیگه ای هم هست که من فعلن فقط گزینه چارم رو بررسی میکنم و سایتهای معتبر رو بررسی می کنم. ولی از روشهای دیگه هم هر گونه سوالی داشتید در خدمتم.

    • محمد دهقان

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی