معرفی همه ی روش های رایگان کسب درامد

هر انچه در مورد کسب در آمد می خو اهید بدانید

هر انچه در مورد کسب در آمد می خو اهید بدانید

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

معرفی پی تو کلیک (ptc) و سایتهای معتبر ایرانی

 ptc مخفف pay to click به معنای پرداخت به ازای کلیک هست کی هر کسی می فهمه یعنی اینکه در ازای کلیکی که ما میکنیم برای سایت تبلیغ کننده یک مقدار به جیب سایت ptc میره مقدار دیگرش به جیب کاربری که کلیک میکنه میره که اون کاریر ما باشیم اما درآمد در سایتهای کلیکی فراتر از کلیک رفته و روشهای متفاوتی برای درآمد در یک سایت کلیکی میباشد.ضمن اینکه پرداخت در سایتهای کلیکی متفاوت به روشهای متفاوتی هستش مثلا در سایتهای ایرانی به تومان و سایتهای خارجی  به دلار و یه سری سایتها هستند که بیت کویین پرداخت می کنند که همه ی اینا رو سعی می کنم توضیح بدم.در ضمن نباید رویایی فک کنید و بگید آره میام کار می کنم دو روز دیگه میلیونی پول دارم از قدیم گفتکن هر چقد پول بدی همون قدر اش می خوری در واقع می خوام اینو بگم باید تلاش کنید قدرت تحلیل رو ببرید بالا و محتاط باشید.

خوب دوستان از سایتهای ایرانی شروع می کنم . در کل سایتهای ایرانی هر چقدر هم معتبر باشن بازم بعد از چند وقت اسکم (با مشکل روبه رو میشن و یا کلاه برداری می کنن)

می شند و سایت بسته میشن از این رو سایتهای ایرانی بیشتر برای کلیک خوبند اما جدیدان سایتهای ایرانی وارد دوره ای جدید شده و موقعیتهای مناسبی برای سرمایه گذارا هست تا بتونن از سایتهای داخلی  در امد داشته باشید.

خوب اول سایتهایی که برای درآمد زایی مناسب تر هستند و میتونیم سرمایه گذاری کنیم معرفی میکنم و در نهایت چند سایت جدید که برای کلیک مناسب هستند معرفی کنم.


سایتهای معتبر ایرانی برای سرمایه گذاری


  • اول از همه سایتهای ایرانی فک کنم آوا باکس هستش که در حال حاضر عضوگیری به صورت رایگان نداره و وقتی شما می تونید وارد سایت بشید و فعالیت کنید که یک معرف نظیر من داشته و مبلغ اندکی رو در ازای عضویت به حساب سایت و سایت هم پول رو به حساب معرف می ریزه در و اقع کسی نمیتونه خودش زیر مجموعه مستقیم بگیره ولی میتونید با طرح های سایت زیرمجموعه مستقیم بگیرید. ضمن اینکه آوا باکس برای اینکه همیشه موندگار بمونه قوانین مخصوص به خودش رو داره و همچنین روشهای متفاوت برای درآمد زایی در واقع یک تعاونی اینترنتی یا فراتر از اون که تا حالا که من این پست رو میزارم 6200 کاربر و 50 میلیون تومن پرداختی داشته در واقع هر کدوم از دوستان دوست دارن در این سایت فعالیت کنند و آینده ی موفقی برای خودشون رقم بزنند برای من در این تاپیک در بخش نظرات پیغام بذارند یا میتونن با ای دی یاهو من : fozol_com@yahoo.com در تماس باشند یا اسکایپ : mamad.jackal .
آوا باکس


  • بعد از اون میرسیم به سایت راین باکس و غزل باکس که من به شخصه بیشترین سرمایمو تو این سایتها گذاشتم و بسیار معتبر هستش و مدیر فهیم و کاربلدی داره  و ماهانه طرحهای زیادی میزاره و با بقیه سایتها متفاوت هستش از این لحاظ که اسکریپتهای متفاوتی داره و همچنین درآمد خوبی داره و همچنین قوانین خاص خودش رو داره مثه بقیه سایتهای فعال ایرنی.برای عضویت در این سایتها میتونید روی بنرهای زیر کلیک کنید.



قوانین این دو سایت کاملن مشابه هستند هم طرحهای مشابه و برای سرمایه گذاری عالی هستند. پس هر چه زودتر عجله کنید تا عقب نمونید.

  • خوب میرسیم به سایت بعدی که برای سرمایه گذاری خوبه و از سایتها معتبر ایرنی هستش و پیشنهاد میشه این سایت باکس ایران زمین هستش  و تا الان نزدیک به 3700 عضو داره و 70 میلیون تومن پرداختی داشته و قوانین خودش رو داره.
درامد حاصل از عضویت تا 400 تومن و درامد از کلیک تا 42 تومن و درامد از کلیک زیرمجموعه تا 10 تومن هستش. برای عضویت روی بنر زیر کلیک کنید.
پروباکس ایرانی بزرگترین سایت تبلیغات اینترنتی ( باکس ایران زمین )




  • سایت بعدی سایت میهن کلیکس هستش که جدیدن راه اندازی شده و مدیر این سایت از مدیر خوب و با تجربه هستش به نظر من اگه میخواین یک انتخاب داشته باشید برا عضویت شک نکنید میهن کلیکس هستش این سایت به نظر من یک تحول تو پی تی سی ایران هستش و می تونین به درآمد دلخواه خودتون حتی نامحدود دست پیدا کنین.
ضمن اینکه مدیر این سایت به معرفی کامل خودش پرداخته 
mihanaclix

برای عضویت روی بنر کلیک کنید


     
ضمن اینکه این سایت هیچ قانونی نداره برا برداشت و همه جوره میشه بهش اعتماد کرد.



  • خوب میزسیم به مجموعه سایتهای یک باکس که شامل سه باکس یک باکس و مریتا و فارس باکس هستند که از قدیمیترین باکسهای فعال هستند با سود دهی کم اما موندگار پس اگر میخواین هیچ ضرری نکنید تو این سایتها سرمایه گذاری کنید. البته این مجموعه سایتها قوانین مشابه و سرسختی داره که حتمن قبل از فعالیت مطالعه کنید. برای عضویت روی بنرها کلیک کنید.
یک باکس مریتاباکس فارس باکس


  • خوب سایت بعدی سایت جرقه ایرانی هستش که چند ماهه فعالیت میکنه به نظر من خوب برای سرمایه گذاریهای کم خوب باشه.                    
باکس جرقه ایرانی

  • خوب میرسیم به سایت بعدی سایت عالی تیک باکس که از سایتهای خوب هستش که مورد تایید سایت آوا باکس که میشه گفت بهترین باکس در حال حاضر هستش , هست . و قانون خاصی برای برداشت نداره و فقط اینکه میتونید 60% بیشتر از موجودیتون برداشت کنید مثلن اگه 100 تومن بزارید میتونید 160 تومن برداشت کنید. ( البته من خیلی خلاصه میگم )
تیک باکس

  • خوب میرسیم به مجموعه سایتهای اسکریپت پویا باکس که شامل پویا باکس و کلیک باکس هستش که امکانات زیادی داره و به نظر میرسه گروه موفقی باشند . به هر حال از تیر 93 شروع کردن و امکانات زیادی دارند از جمله پرداخت بوسیله شارژ پیشبینی مسابقات فوتبال کسب درآمد از جستجو گوگل و ... و قوانین سایتها هم در این پست تو ضیح داده شده . برای عضویت روی بنرهای زیر کلیک کنید.

کلیک باکس 
پویا باکس

  • باکس بعدی سایت آر تی آر باکس هست که سایت خوبی به نظر میرسه و برای سرمایه گذاری کم خوب هستش . برای عضویت روی بنر زیر کلیک کنید. ضمن اینکه این سایت قوانینش مشابه باکس ایران زمینه با این تفاوت که بازیافت سرمایه 25% برداشت قبلی هست .

باکس آر تی آر

  • این سایت سایت پایتخت باکس هست که چند ماهه بالا اومده و سایت خوبی هست و مدیرش از کاربرای برتر سایتهای باکس هستش و همچنین با تجربه و تا حدودی میشه به ایشون اعتماد کرد. به هر حال قوانین مشابه باکس ایران زمین هست با این تقاوت که سهام لازم نیست برای برداشت برای عضویت روی بنر کلیک کنید.

پایتخت باکس

  • سایت بعدی یا بهتره بگم سایتهای بعدی مجموعه دو سایت متین باکس پول و ایران باکس هستش که هر دو توسط یه مدیر اداره میشه و قوانینش کاملن مشابه باکس ایران زمینه. برای عضویت روی بنرهای زیر کلیک کنید.

irBux | ایرانیان باکس متین باکس پول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی