معرفی همه ی روش های رایگان کسب درامد

هر انچه در مورد کسب در آمد می خو اهید بدانید

هر انچه در مورد کسب در آمد می خو اهید بدانید

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

عضویت در آوا باکس

اول از همه سایتهای ایرانی فک کنم آوا باکس هستش که در حال حاضر عضوگیری به صورت رایگان نداره و وقتی شما می تونید وارد سایت بشید و فعالیت کنید که یک معرف نظیر من داشته و مبلغ اندکی رو در ازای عضویت به حساب سایت و سایت هم پول رو به حساب معرف می ریزه در و اقع کسی نمیتونه خودش زیر مجموعه مستقیم بگیره ولی میتونید با طرح های سایت زیرمجموعه مستقیم بگیرید. ضمن اینکه آوا باکس برای اینکه همیشه موندگار بمونه قوانین مخصوص به خودش رو داره و همچنین روشهای متفاوت برای درآمد زایی در واقع یک تعاونی اینترنتی یا فراتر از اون که تا حالا که من این پست رو میزارم 6200 کاربر و 50 میلیون تومن پرداختی داشته.

این سایت از تاریخ 92/06/01 شروع به فعالیت کرده و ارزش هر کلیک تا 15 تومن هستش و در ازای عضویت تا 300 تومن و در ازای هر کلیک زیر مجموعه 6 تومن (که مدیر قول اینو داده که ارزش کلیک زیرمجموعه مستقیم تا 10 تومن افزایش پیدا خواهد کرد) و از همه مهمتر که پرداختیهای سایت برای همه عضویتها کمتر از 24 ساعت هستش.

نحوه فعالیت در این سایت گونه هستش که شما بعد از عضویت وسرمایه گذاری ( به صورت دلخواه) می تونید کسب درآمد کنید. به این صورت که با سرمایه گذاری و خرید زیرمجموعه اجاره ای و ارتقا عضویت می تونید درآمد خودتون رو برداشت کنید و به حساب بانکیتون در ایرن واریز میشه.

 هر کس می خواد عضو این سایت بشه زیر همین پست پیغام بذاره.

.در ضمن سعی من بر اینه که به هیچ شخص حقیقی چه شما دوستان و چه صاحبان سایت هیچ ضرری وارد نشه و همه به نحوی به هدفمون برسیم.

اسکایپ من mamad.jackal

یاهو من : fozol_com@yahoo.com

زیر همین پوست هر سوالی داشتید در خدمت شما هستم در ضمن فعالیت در سایتهای کلیکی ایرانی همه مشابه هستند که من سعی میکنم یه سایت رو برای نمونه از عضویت تا فعالیت در سایت به صورت عکس در این پست بذارم.


قوانین فعالیت در سایت :

  • کسانی که هیچ مبلغی واریز نکرده اند و فقط کلیک انجام میدهند نیز ماهانه تا مبلغ ده هزار تومان میتوانند برداشت بزنند
  • به ازاء هر زیر مجموعه مستقیم فعال مبلغ 4000 تومان و غیر فعال 500 تومان ماهانه میتوانید اضافه بر 50% برداشت بزنید بطور مثال شما دارای 10 زیرمجموعه مستقیم فعال و20 زیر مجموعه مستقیم غیر فعال هستید شما ماهانه 50.000 تومان میتوانید درخواست برداشت بزنید پس به راحتی با خرید زیرمجموعه مستقیم از بازارچه میتوانید بصورت دائمی سقف برداشت خود را بالا ببرید همچنین برای شما درآمد نیز ایجاد کنند
  • 3- به ازاء هر 100.000 تومان خرید از فروشگاه آوامال مبلغ 50.000 تومان میتوانید اضافه بر موارد بالا درخواست برداشت 

    آوا باکس
    • محمد دهقان

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی